Kiwie radošie risinājumi vienmēr ir izcēlušies ar savu spēju apvienot mākslu ar industriālo vidi, tieši tāpēc sadarbībā ar viņu un viņa komandas biedru mākslinieku Ēriku Cauni ir tapis unikāls un Baltijā otrs lielākais murālis, kas izceļas ar to, ka ir tapis rūpnieciskajā teritorijā. Mākslinieku uzdevums bija izveidot darbu, kas ne tikai iepriecina un iedvesmo, bet arī atspoguļo uzņēmuma jaunā talismana Olfiņa tēla nozīmi kā sarežģītajam, bet aizraujošajam zāļu izstrādes un ražošanas procesam, kas ļauj uzlabot cilvēku dzīves kvalitāti. Murālis veidots kā metaforisks būvlaukums, kur mazie, dažādu profesiju Olfiņi apvienojas un strādā komandā, lai radītu lielāku vērtību un kopīgu labumu. Šis mākslas darbs atspoguļo ne tikai Olpha attīstību tehnoloģisko progresu, bet arī uzņēmuma cilvēcīgo pieeju, komandas spēku un kopienas svarīgumu.
“Pat, ja neesam orģinālie Olfiņa tēla autori, bija ļoti aizraujoši risināt idejas tā integrācijai apkārtējā vidē. Olfiņš ir jaunizveidots tēls, un tas mums deva zināmu brīvību kreativitātes lidojumam. Dizainēt un pēc tam krāsot uz industriāla tipa ēkām vienmēr izvēršas par nostalģisku ceļojumu, kur satiekas tagadne ar pagātni. Ne velti pirmie Kiwie “Lāči” radās tieši šādās lokācijās. Cilvēku uzmanību piesaistīja jaunie savienojumi, kas radās eksperimentālā kārtā, apvienojot industriālu vidi ar laikmetīgu krāsojumu. Līdzīgi kā tad, kad salātos ieber gan sāli, gan cukuru – jo tie viens otru pastiprina. Vecās sienas kļūst interesantākas un jaunie krāsojumi vēl “svaigāki”. Šāda tipa risinājumi vēl aizvien pierāda, ka ne vienmēr visu “veco” nepieciešams apšūt ar jaunām plāksnēm. Dažreiz pietiek ar unikālām idejām, kas rezultējās daudz jaudīgākā efektā. To mēs ļoti labi varam novērot jaunajās interjera un exterjera tendencēs visā pasaulē. Arī šeit pelēku betona sienu esam pārvērtuši par krāsainu stāstu, kas harmoniski integrēts apkārtējā vidē, tajā pašā laikā akcentējot centrālo sienas industriālo elementu – trepes. Jāsaka paldies par drosmi un uzticību Olpha komandai, kas palīdzēja realizēt vienu no šī gada interesantākajiem un lielākajiem šāda veida sienas krāsojumiem Baltijā,” teic Latvijas slavenākais ielu mākslinieks Kiwie.
Viņš arī uzskata, ka Olpha savu jauno identitāti ir pacēlusi nākošajā līmenī, papildinot to ar talismanu, jo tas ir ne tikai kā izklaidējošs zīmola elements komunikācijā, bet arī visa uzņēmuma vērtību spogulis. Viņaprāt, Olfiņa tēls un tā pārstāvētās vērtības ļauj uz Latvijas farmācijas nozari lūkoties ar pavisam jaunu skatu, emocionāli daudz saistošākā veidā.
“Olpha iestājas par cilvēcisku pieeju un kvalitātes veselības aprūpes pieejamību ikvienam. Sākot pārmaiņu ceļu uz jauno zīmolu, skaidri zinājām, ka gribam, lai mūsu vizuālais tēls saskan ar mūsu domāšanas veidu un attīstības vīziju, kurā farmācija balstās savstarpējās attiecībās un komunikācijā, centrā liekot cilvēku un viņa veselības vajadzības. Olfiņš šajā īsajā laikā ir organiski integrējies mūsu komandā. Pateicoties izcilajai sadarbībai ar Kiwie Studio, šis mākslas darbs ik dienu mums pašiem un arī mūsu viesiem atgādinās, ka mūsu komanda patiesi spēj paveikt brīnumus un dara lielisku darbu, palīdzot cilvēkiem dzīvot labāk un priecīgāk. Tā kā uzņēmuma teritorija veido 48 hektārus, esmu pārliecināts, ka ar Kiwie un viņa komandu noteikti kopīgi realizēsim vēl kādu aizraujošu ideju,” uzsver Olpha valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis.
Olpha par savu stratēģisko mērķi izvirzījusi kļūt par vienu no Eiropas TOP10 vadošajām farmācijas kompānijām. Olpha attīstības plāns līdz 2030. gadam paredz vērienīgu vairāku posmu starptautisku paplašināšanos Rietumeiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Ziemeļamerikā. Uzņēmums iecerējis arī aktīvi strādāt pie turpmākiem uzlabojumiem darba vidē un iekšējā kultūrā, veidojot pievilcīgu, mūsdienīgu un izaugsmi veicinošu darba vidi. Ar mērķi sekmēt stratēģisko mērķu sasniegšanu, šā gada 19. jūnijā uzņēmums paziņoja par zīmola maiņu, aizstājot vairāk nekā 25 gadus esošo Olainfarm ar moderno un eiropeisko Olpha.