img

“Olainfarm” otrs cilvēcīgākais zīmols Latvijā, bet “Silvanols” – otrs zaļākais - Joint Stock Company Olainfarm

Avots: https://lv.olainfarm.com/olainfarm-otrs-cilvecigakais-zimols-latvija-bet-silvanols-otrs-zalakais/?lang=lv

“Olainfarm” otrs cilvēcīgākais zīmols Latvijā, bet “Silvanols” – otrs zaļākais

on September 25, 2023

Baltijā vadošais farmācijas uzņēmums AS “Olainfarm” ieguvis augsto otro vietu “Baltijas Zīmolu foruma” kategorijā “Cilvēcīgākais zīmols”, savukārt tā meitas uzņēmums “Silvanols” iedzīvotāju vērtējumā ir otrs zaļākais zīmols Latvijā. AS “Olainfarm” saglabājis arī savas pozīcijas starp top 10 Latvijas zaļākajiem zīmoliem.

Latvijas iedzīvotāju augtais novērtējums “Olainfarm” un “Silvanols” zīmoliem un mūsu ražotajiem produktiem ir vislielākā atzinība, kādu uzņēmums var saņemt par savu darbu. Lepojamies, ka esam starp cilvēcīgākajiem un zaļākajiem zīmoliem, jo cilvēcība, rūpes un sociālā atbildība pret sabiedrību, vidi un mūsu darbiniekiem ir mūsu darba pamatā. Pēdējo divu gadu laikā, kopš esam daļa no “AB City” grupas, esam vēl mērķtiecīgāk un stratēģiskāk investējuši sabiedrības labklājības, veselības un izaugsmes veicināšanā, un sabiedrības novērtējums ir apliecinājums tam, ka esam uz pareizā ceļa,” uzsver AS “Olainfarm” valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis, norādot, ka pašlaik uzņēmums būtiskas investīcijas veic arī sava produktu portfeļa paplašināšanā, lai līdztekus esošajiem medikamentiem nervu sistēmas, sirds un asinsvadu veselībai, kā arī pretvīrusu, antibakteriālajiem un pretalerģiju līdzekļiem, varētu nodrošināt plašāku medikamentu klāstu arī jaunos virzienos, piemēram, onkoloģijā un diabēta pacientu ārstēšanā.

“Vēlos pateikties Latvijas iedzīvotājiem par uzticību! “Silvanols” vērtības paliek nemainīgas – uzlabot cilvēku veselību un dzīves kvalitāti. Patērētājs ir kļuvis zinošāks un augstu novērtē inovatīvus produktu risinājumus veselības uzlabošanai ilgtermiņā. Turpinām strādāt pie ražošanas modernizācijas un produktu portfeļa paplašināšanas, lai Latvijā iecienītais veselības zīmols kļūtu vēl daudzveidīgāks un interesantāks gan vietējā tirgū, gan eksportā,” norāda “Silvanols” valdes priekšsēdētāja Liene Puriņa.

“Baltic Brand forum” 2023.gada pētījumā AS “Olainfarm” ir izdevies uzlabot savu pozīciju, salīdzinot ar pērno gadu, jo 2022.gadā uzņēmums ierindojās piektajā vietā cilvēcīgāko zīmolu kategorijā. Savukārt “Silvanols” zīmolam gada laikā izdevies pakāpties par vēl vienu pozīciju zaļāko zīmolu sarakstā. Pērn tas, saskaņā ar iedzīvotāju vērtējumu, bija trešais zaļākais uzņēmums Latvijā.

Aptauja apliecina, ka Latvijas iedzīvotāji augstu novērtē AS “Olainfarm” grupas uzņēmumu sniegumu un arī nozīmi Latvijas ekonomikā, sabiedrības veselībā un valsts drošībā, akcentējot tieši ieguldījumu ilgtspējīgā sabiedrības un ekonomikas attīstībā.

Jāpiebilst, ka abiem uzņēmumiem pēdējo divu gadu laikā ir izdevies sasniegt ļoti iespaidīgu izaugsmi, jo, piemēram, 2021. gadā AS “Olainfarm” “Cilvēcīgāko zīmolu” kategorijā ierindojās 57 vietā, bet “Silvanols” “Zaļāko uzņēmumu” reitingā bija 40 vietā.

J.Bundulis atgādina, ka AS “Olainfarm” galvenā misija jau vairāk nekā 50 gadus ir palikusi nemainīga – rūpēties par sabiedrības veselību un būt kopā ar pacientiem visos galvenajos veselības aprūpes posmos. Tas nozīmē ne tikai iedzīvotājiem nepieciešamo medikamentu ražošanu, bet arī atbalstot iniciatīvas un projektus, kas uzlabo Latvijas cilvēku labbūtību un valsts ilgtspējīgu attīstību. Jau vairākus gadus AS “Olainfarm” kopā ar Latvijas Bērnu Atbalsta fondu īsteno sociālās kampaņas, pērn iedibināta jauna tradīcija, pasniedzot stipendijas topošajiem ķīmijas skolotājiem, kā arī sadarbībā ar Olaines novadu sākta iniciatīva Olaines novada ģimeņu atbalstam. Tāpat uzņēmums būtiskus līdzekļus investē energoefektivitātē, zaļās enerģijas projektos un resursu ilgtspējīgākā izmantošanā.