Sākas “E-komercijas zvaigzne 2024” – pirmā konkursa platforma, kurā tiks apbalvoti labākie interneta veikali Baltijā. Pieteikumus dalībai konkursā var iesniegt līdz 2024. gada 8. aprīlim tiešsaistē “balticecommercestar.com“. Uzvarētāji tiks paziņoti ECOMRIGA 2024. gada 24. maijā.
Dalībniekus vērtēs starptautiska nozares ekspertu žūrija, kopējais balvu fonds ir 20 000 eiro, kā arī tiks pasniegtas konkursa partneru sarūpētas speciālbalvas. Četras konkursa kategorijas ir noteiktas, pamatojoties uz uzņēmuma ieņēmumiem, un dalībnieki tiks vērtēti pēc trim kritērijiem; dizains, lietotāja pieredze un sniegums.
Savu interneta veikalu konkursam var pieteikt, tiešsaistē aizpildot formu un veicot dalības maksu atbilstoši savai kategorijai. Finālistu saraksts tiks paziņots 2024. gada 10. maijā.
Četras konkursa kategorijas ir:
Projektu partneru nodrošinātās balvas tiks pasniegtas, akcentējot veiksmes stāstus un izcilību e-komercijas nozarē visā Baltijas reģionā un veicinot to atpazīstamību plašākā, globālā mērogā. Konkursa rīkotāji arī cer iedvesmot nākamās paaudzes Baltijas uzņēmējus izmantot nepārtraukti mainīgos rīkus un komunikācijas kanālus, lai palielinātu savus pārdošanas apjomus.
Papildus dažādām balvām, piemēram, digitālās reklāmas kampaņām, bezmaksas piegādei un bezmaksas meistarklasēm, dalībnieki iegūs arī iespēju piedalīties diskusijās, podkāstos un intervijās ar nozares ekspertiem, kas dalīsies savos ieteikumos par turpmāku biznesa izaugsmi.
Šis pirmais Baltijas e-komercijas konkurss sniedz iespēju uzņēmumiem parādīt savu produktu plašākai auditorijai. Dalība konkursā sniegs interneta veikaliem papildu atpazīstamību ne tikai Baltijas līmenī, bet e-komercijas nozarē visā pasaulē, jo konkursa mērķis ir veicināt uzņēmumu globālu atpazīstamību.
Konkursa stratēģiskie partneri ir “SEB banka” un “Latvijas Pasts”. Citu partneru vidū ir tādi uzņēmumi kā “Balcia”, “Joom”, “Mēness Aptieka”, “Aleph”, “Phh Group”, “Element Digital”, “Login”, “Gemius un Magic Agency”. Mediju partneru vidū ir “Delfi”, “TV3 Group”, “Äripäev”.